Πόσο αποτελεσματική είναι η υπνοθεραπεία ως θεραπευτικό εργαλείο;

  • Time to read less than 1 minute
Πόσο αποτελεσματική είναι η υπνοθεραπεία ως θεραπευτικό εργαλείο;

Ποια είναι τα αποτελέσματα της υπνοθεραπείας;

Η υπνοθεραπεία παρουσιάζει εντυπωσιακά αποτελέσματα ήδη από τις πρώτες συνεδρίες επειδή έχει ως στόχο της τον υποσυνείδητο νου και τις αστείρευτες δυνάμεις του.  Με βάση την μακροχρόνια εμπειρία μου λειτουργεί τις περισσότερες φορές με τους περισσότερους ανθρώπους σε εξαιρετικά ικανοποιητικό έως άριστο βαθμό.

Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που χρησιμοποιείται παγκοσμίως ως θεραπευτικό εργαλείο από επιστήμονες παγκόσμιου βεληνεκούς όπως ο αναγνωρισμένος Ψυχίατρος και Αναπληρωτής Πρόεδρος της Ψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Stanford, David Spiegel, ο οποίος αποτελεί έναν από τους πιο αξιοσέβαστους επιστήμονες των Η.Π.Α. στην κλινική χρήση της ύπνωσης.  

 

Ποιοι είναι οι δύο λόγοι για τους οποίους όλοι μπορούν να εμπιστευτούν την υπνοθεραπεία;  

Όσοι ίσως κάπως διστάζουν να επωφεληθούν από τα αποδεδειγμένα οφέλη της υπνοθεραπείας πρέπει να γνωρίζουν ότι: 1) η κατάσταση ύπνωσης είναι μία απόλυτα φυσική κατάσταση στην οποία μπαίνουμε όλοι οι άνθρωποι καθημερινά και μάλιστα πολλές φορές την ημέρα.

Για παράδειγμα μια υπνωτική κατάσταση που έχει συμβεί σε όλους μας είναι όταν βλέπουμε απολύτως συγκεντρωμένοι μία υπέροχη ταινία που μας αρέσει πολύ και την ίδια στιγμή μιλούν γύρω μας άνθρωποι, αλλά εμείς δεν δίνουμε καμία σημασία σε ό,τι λένε, ακριβώς επειδή είμαστε έντονα απορροφημένοι στην ταινία μας. Και όταν τελειώνει η ταινία ρωτούν εμάς:  “γιατί δεν μου απάντησες σε αυτό που σε ρώτησα;” και εμείς φυσικά δεν απαντήσαμε στην ερώτηση όχι επειδή ήμασταν αγενείς, αλλά απλώς επειδή ήμασταν “υπνωτικά συγκεντρωμένοι” στην ταινία.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και κατά τη διαδικασία της ύπνωσης. Δηλαδή ο άνθρωπος που υπνωτίζεται ουσιαστικά εισέρχεται σε μία εξαιρετικά χαλαρωμένη κατάσταση ηρεμίας και είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στη φωνή του υπνοθεραπευτή, χωρίς να δίνει καμία σημασία στο υπόλοιπο εξωτερικό περιβάλλον (π.χ. στους ήχους που ακούγονται από τον δρόμο).

2) Η υπνοθεραπεία είναι τόσο ασφαλής ως μέθοδος που σε προηγμένες χώρες εφαρμόζεται ευρέως και σε παιδιά.  Ο Ψυχίατρος και Αναπληρωτής Πρόεδρος της Ψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Stanford, David Spiegel, συχνά εργάζεται με παιδιά σε παιδιατρικά νοσοκομεία στις Η.Π.Α. 

Σημαντική σημείωση: ο άνθρωπος που βρίσκεται σε κατάσταση υπνοχαλάρωσης έχει τον απόλυτο έλεγχο της κατάστασης. 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον καθηγητή Δ. Ι. Τσουκνιδή